הכנה למרכזי הערכה

הכנה למרכזי הערכה

מרכז הערכה הוא גוף שתפקידו לבדוק מיומנויות ויכולת של מועמד למשרה מסוימת. לא בהכרח מדובר על מיון שמתבצע לקראת איוש משרות בכירות, אך בהחלט נדרשת היערכות מוקדמת על מנת להשיג את התוצאה הנדרשת. באופן עקרוני, המטרה של מרכזי הערכה היא להביא לידי ביטוי כישורים שלא ניתן לחשוף במהלך ראיון עבודה סטנדרטי. מרכזי הערכה מתמקדים בהתנהלות בקבוצה, יכולת הקשבה ויכולת הנעה של אנשים תחת לחץ של זמן ומידע.

הכנה למרכזי הערכה

מומלץ לעבור הכנה למרכזי הערכה וכך להגדיל משמעותית את הסיכוי להתקבל לתפקיד מסוים. אנחנו במכון ההשמה PJobs מציעים שירותי הכנה עבור סטודנטים ואקדמאים, יש לנו את הניסיון הדרוש בהתאמת מועמדים למשרות שונות ולאורך השנים גם הצלחנו לתאם שיתופי פעולה מול מעסיקים. בין המשרות המוצעות אצלנו תוכלו לברר על ניהול תיקי לקוחות, תמיכה טכנית, מזכירות משפטית ועוד. תהליך ההכנה מתבצע תוך מתן יחס אישי לכל מועמד וליווי מקצועי לסטודנטים ואקדמאים בתחילת דרכם.

שלבים בתהליך ההכנה

השלב הראשון בהכנה למרכזי הערכה היא מתן כלים להצגה עצמית. במהלך ההכנה המועמד לומד כיצד להציג את עצמו, לבלוט מול דורשי עבודה אחרים ולהשיג יתרון. בשלב השני לומדים איך להתמודד עם שלב השאלה הזהה. מטרת הבוחנים היא לבדוק את מהירות המחשבה של המועמדים, אך בעזרת הכנה מתאימה ניתן למנוע לחץ מיותר ולהבטיח מתן תשובה קונקרטית.

בשלב השלישי של הכנה למרכזי הערכה מבצעים סימולציה. כאן המועמד נדרש להראות כיצד הוא יתפקד במשרה מסוימת. בשלב הזה לא בודקים את הידע של המועמד היות והוא עדיין לא עובר הסמכה או הכשרה, אך מוודאים שההתנהלות שלו עולה בקנה אחד עם האידיאולוגיה של המעסיק. גם את שלב הסימולציה ניתן לשפר בעזרת הכנה מקיפה ויסודית.

כפי שניתן לראות, הכנה לקראת מרכזי הערכה מחייבת רמה גבוהה של מקצועיות. אנחנו בחברת PJobs גאים ללוות סטודנטים ואקדמאים ומזמינים אתכם להצטרף למשפחה. צרו קשר עם אחד הנציגים ותאמו הכנה מוקדמת. נצלו את ההזדמנות והתייעצו איתנו גם לגבי כתיבת קורות חיים והגשת מועמדות למשרות שמתאימות ספציפית עבורכם.