שדרוג קורות חיים

שדרוג קורות חיים

קורות חיים הם כרטיס הביקור של מועמד לעבודה. בעזרת טופס קורות חיים ניתן ליצור בידול מול דורשי עבודה אחרים, למשוך את תשומת ליבו של המעסיק ובמקרים מסוימים אפילו להבטיח שכר גבוה ותגמול משתלם.

מבחינת סטודנטים ואקדמאים, שדרוג קו"ח הוא שירות חיוני לשוק התעסוקה המודרני של המאה ה-21. טופס קורות חיים יכול לסייע להם לסיים את הלימודים עם מקצוע מעשי ולהשיג את משרת החלומות שלהם.

שדרוג קורות חיים

בחברת PJobs השמת סטודנטים ואקדמאים גאים להציע את השירות הטוב ביותר בישראל עבור שדרוג טפסי קורות חיים. לאורך השנים צברנו ניסיון, ידע, כלים ומיומנות שמאפשרים לנו להתאים את קורות החיים לפרופיל תעסוקתי מבוקש. אנו פועלים במטרה להבטיח את שביעות הרצון של כל מועמד ומעסיק. יש לנו מחויבות מלאה להעניק הכוונה מקצועית ואנחנו מלווים את הסטודנטים כבר מהצעד הראשון בין כתלי האקדמיה.

כיצד משדרגים טופס קורות חיים?

שדרוג טופס קורות חיים מתבצע מולנו במספר שלבים. בשלב הראשון אנחנו עורכים ראיון טלפוני ובמידת הצורך מזמנים את המועמד לאחד הסניפים. כל מועמד עובר ראיון פרונטאלי מול נציגי ההשמה של חברת PJobs ולאחר מכן הכנה לראיון בחברה אליה הוא מיועד.

את טופס קורות החיים אנחנו משדרגים לאור ממצאי הראיון האישי, כמו גם על פי הניסיון הספציפי שיש לנו בהתאמת משרות לתחום מסוים. מועמד שאינו מתאים למשרה מסוימת, או שלחילופין המשרה דורשת ניסיון שלא בא לידי ביטוי בטופס קורות החיים שלו – לא ייגש אליה. כך אנו מונעים עוגמת נפש ומבטיחים ניצול אופטימאלי של הזמן שלכם.

שדרוג קו"ח לא בא אצלנו על חשבון הוגנות ואמינות. אנחנו אף פעם לא נשתמש בנתונים שגויים או בממצאים שקשה להוכיח במסגרת ראיון קבלה לעבודה. מטרתנו היא לבסס את הטופס המשודרג על קורות החיים הקיימים, ולא לפגוע חלילה בסיכויי הקבלה לעבודה של המועמד. אנחנו ממליצים לכל סטודנט או אקדמאי להגיע אלינו לפגישת ייעוץ ולשמוע על פתרונות תעסוקה נוספים. בואו לשדרג את קורות החיים שלכם וצאו לעולם העבודה עם ביטחון עצמי ומסמך מנוסח כהלכה.