השמת סטודנטים ואקדמאים

השמת סטודנטים ואקדמאים

עשרות אלפי סטודנטים ואקדמאים חדשים מצטרפים למעגל העבודה מדי שנה. אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח תעסוקה לאותם צעירים מבטיחים, היא באמצעות שירותי השמה. אנחנו בחברת PJobs גאים להרים את הכפפה ולהציע את השירות הזה.

שיטת העבודה שלנו היא גיוס סטודנטים ואקדמאים לעבודה בהתאם לריכוז משרות משתנות. נציגינו אוספים מידע בזמן אמת, מבצעים פילוח של פרופילים קבועים ומוגדרים ועושים הכל כדי להוביל לשביעות רצונם המלאה של הצדדים המעורבים בתהליך.

השמת סטודנטים ואקדמאים

מה מיוחד בשירותי ההשמה שלנו?

השמת סטודנטים ואקדמאים מבוצעת אצלנו מכל הלב. ראשית, אנו מחויבים לסטודנטים מתוקף הנוכחות הפיזית של הסניפים שלנו. רק איתנו תוכלו לשלב בין חיפוש אחר עבודה לבין הלימודים. סניף המכללה האקדמית נתניה פונה לסטודנטים ואקדמאים באיזור השרון, בעוד סניף האקדמית תל אביב-יפו מציע שירות ייעודי לתושבי גוש דן והמרכז.

שנית, היחס לכל מועמד הוא חלק בלתי נפרד מתפיסת העבודה שלנו. אנו מאמינים כי המועמד הוא העיקר ואין תחליף להשקעה ביחס אישי. זו הסיבה בגללה חלק מתהליך השמת סטודנטים ואקדמאים מוקדש עבור הכנה לראיונות עבודה, שדרוג ושיפוץ קורות חיים, ראיון מקדים במשרד והכוונה למשרה הטובה ביותר שקיימת בשוק.

למה סטודנטים ואקדמאים צריכים השמה?

סטודנטים ואקדמאים צריכים להבין את היתרונות של השמה ולנצל אותם על מנת להשתלב בשוק התעסוקה המודרני. תואר ראשון ושני ואפילו תארים מתקדמים לא מבטיחים משרה מעניינת, בעיקר במדינה קטנה וצפופה כמו ישראל. סטודנטים ואקדמאים צריכים השמה על מנת לחסוך זמן ועוגמת נפש. הם יכולים להתחיל בתהליך ההשמה עוד במהלך הלימודים, לקבל מידע על חברות שיכולות לקלוט אותם ולעקוב אחר רשימת הדרישות.

אנו מציעים השמה של סטודנטים ואקדמאים איכותיים בלבד. הייעוד שלנו הוא לממש את היכולת לבצע השמה מדויקת של מועמד, ולא להעמיס על דורשי עבודה. סטודנטים ואקדמאים לא צריכים לשלם כדי להיכנס למאגר שלנו ולאורך השנים התאמנו משרות בתחומים שונים. מעבר לכך, נציגי חברת PJobs שמים דגש על שילוב אימהות במעגל העבודה. אנו מציעים משרות אטרקטיביות לאימהות וכך תורמים את חלקנו למשק המקומי.