חיפוש עבודה דיסקרטי

חיפוש עבודה דיסקרטי

חברת PJobs השמת סטודנטים ואקדמאים הוקמה במטרה להעניק פתרונות תעסוקה עבור קהל היעד. בין היתר, אנו מציעים אפשרות ייחודית של חיפוש עבודה דיסקרטי. חיפוש עבודה מן הסוג הזה מתמקד באינטרס של המועמד ובצרכים שלו. אנחנו מבינים את הרגישות ואת המורכבות של תהליך חיפוש עבודה, אך מציעים לכם לעשות זאת בליווי אנשי מקצוע. יש לנו את הניסיון ואת המחויבות כלפי התוצאה ולכן האינטרס שלכם עומד בראש סדר העדיפויות.

חיפוש עבודה דיסקרטי

סטודנטים ואקדמאים עם או בלי ניסיון יכולים לחפש עבודה מבלי לחשוף את עצמם. היתרונות של חיפוש עבודה מן הסוג הזה הם קודם כל שמירה על התנאים בעבודה הנוכחית, כמו גם שמירה על אפשרות של הסבת מקצוע בצורה מהירה ויעילה.

דיסקרטיות מספקת למועמד את כל התנאים למצוא קריירה מתגמלת בתוך זמן קצר. בעזרת שמירה על דיסקרטיות הוא לא מסכן את מקום העבודה הנוכחי, אולם במקביל הוא פותח לעצמו אפשרויות חדשות. בעידן בו בעלי השכלה אקדמית מחליפים מקצוע כל 5-7 שנים בממוצע, חיפוש עבודה אנונימי הוא בהחלט שירות עם ערך מוסף.

איך מחפשים עבודה בלי למסור פרטים אישיים?

חיפוש עבודה הוא חלק מתהליך שדורש ניסיון והסמכה. לנו בחברת PJobs יש את הרקע הדרוש על מנת להציע את השירות גם באופן דיסקרטי: אנחנו מאפשרים לסטודנטים ואקדמאים לחפש תפקיד שמתאים להם מבלי למסור למעסיק פרטים אישיים. הפרטים נשמרים אצלנו ומאוחסנים ברמה הגבוהה ביותר של האבטחה. המעסיק מקבל מאיתנו את הפרופיל התעסוקתי של המועמד, אנו משתפים את הסטודנט בהצעה ולאחר מכן מחליטים יחד איתו האם להתקדם בתהליך. צורת העבודה הזו מוכיחה את עצמה וכיום היא משרתת סטודנטים ואקדמאים בכל איזור תל אביב והשרון.

אין סיבה לחשוש מפני חיפוש עבודה דיסקרטי. תמיד אפשר לבצע שינויים תוך כדי תנועה, להתאים את המשרה ליכולות האישיות ולהחליט האם להתמקד בתחומים ספציפיים. הדבר החשוב הוא לחפש עבודה עם חברת השמה שמכירה את הפרופיל התעסוקתי שלכם. זו הדרך הקצרה והטובה ביותר למצוא מקצוע חדש או להפיק מקסימום תועלת מהסבת מקצוע קיים.